Apr 28, 2010

吓?

When u at Facebook post The status ...
i know you saying me already..

i tot i sit with them ..
u with xuan can more thing to say..
no need to do it as a secret..
no need close ur mouth and near xuan's ear say the thing..

and u know that ur action will make me ....
same as you..
when i sit with them , and do smt we did before..
u will ....
and....

u say : i dont like we did the thing , u do with them ..

actually i dont know what thing ?
izit 下课?.. and after school?

u say i dont care u say until very .. 绝?
ohoh.. 你不是很了解我哦。

昨天还是前天啊?
你也说过那句话。。
我当场呆着。。
你不懂吧?
我没有出声。。


你不懂。我为你这个朋友流过多少眼泪。。

你敢敢说:至于我,会把我降到最低的普通朋友。。
多我一个不多,少我一个不少

我知道你的为人。。
你就继续绝咯。。


妈咪进来了==
我转过头。。拿着tisu
没出声。。

过后妈咪转我的椅子
我告诉他。。这件事。。
他看了你的文章。。

他跟我说。。有什么好值得哭?
终于。。眼泪狂留..
我怎知道做么会流眼泪==
废话。==!

算了。。你都说多我一个不多,少我一个不少。。
就继续。。这样下去。。我无所谓咯?对不对?


自己以为自己很了解我吗?
我表面上很开心。。心里闷了很多事情。。
你又知道吗?


现在双眼肿了。。怎么办~
救命==